Contact

Klantgericht werken
Bij HANOS staat de klant centraal. Wij vinden het belangrijk dat iedere HANOS klant een tevreden klant is. Dit realiseren wij door een uitgebreid assortiment van kwaliteitsproducten aan te bieden en door veel aandacht aan onze klantenservice te besteden. Want wij weten als geen ander dat service aan de klant het onderscheid maakt. Daarom is HANOS dagelijks bezig haar service aan u te verbeteren.

Contactmogelijkheden
Via onderstaand contactformulier kunt u informatie aanvragen over alles HANOS Plus-diensten. U kunt het formulier invullen als u een vraag, klacht of opmerking heeft of als u een eenvoudige wijziging aan uw klantgegevens wil doorgeven.

Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen met uw HANOS-accountmanager of met de afdeling non-food van uw dichtsbijzijnde HANOS-groothandel. Kijk hier voor een groothandel bij u in de buurt.

Contact aanvraag

U kunt optioneel een bestand toevoegen
Bestanden moeten kleiner zijn dan 8 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg png txt pdf doc docx xls xlsx zip.