Personeel Plus

De balans vinden in de hoeveelheid personeel dat u moet inzetten is soms erg lastig. U moet rekening houden met behoefte en budget. Bovendien is het vaak een uitgebreide klus om alle urenbiefjes, pauzes en compensaties bij te houden in uw administratie. Met Personeel Plus behoren deze problemen tot het verleden. U stelt eenvoudig een personeelsplanning samen, volledig gebaseerd op de behoeften en het budget van uw onderneming. Het systeem is gekoppeld aan uw verloningspakket, dus het uitbetalen van de uren kan voortaan geautomatiseerd. De communicatie tussen u en uw personeel verloopt nóg beter.

Personeelsplanning
Dankzij de geavanceerde planningsmogelijkheden, zet u nooit meer teveel personeel in. U kunt vooraf budgetten koppelen aan het rooster, zodat u niet teveel uren inzet. Zo wordt u dus achteraf niet meer verrast door te hoge loonkosten.

Online rooster
Altijd, op elk moment online het rooster bekijken. Is er een wijziging? Dan krijgt het personeel hier meteen een melding van.

PersoneelsApp
Gewerkte uren bekijken, beschikbaarheid aangeven, vrij vragen, onderling ruilen... het kan allemaal met de PersoneelsApp! Personeelsleden kunnen gemakkelijk inloggen en gegevens bijwerken.

Urenbeheer
Uw urenregistratie klopt altijd met Personeel Plus. Medewerkers klokken digitaal in en uit (met bijvoorbeeld een PIN, druppel of vingerafdruk) en deze gegevens worden direct vergeleken met en verwerkt in het rooster. In- en uitkloktijden worden automatisch afgerond en afspraken over pauzes en compensaties hoeft u niet meer zelf te verwerken. Extra handig: saldo's van gedraaide overuren, vakanties of compensaties worden up-to-date gehouden door het systeem.

Koppeling met verloningssystemen
Eén keer de uren registreren op één plek. De software van Personeel Plus, Nostradamus, koppelt met alle reguliere verloningssystemen. De systemen wisselen onderling stamgegevens uit van medewerkers en gewerkte uren gaan zo automatisch naar de verloning. Ook de loonstroken kunnen in Nostradamus gekoppeld worden. Elke medewerker kan zijn of haar eigen loonstrookje downloaden via de personeelsportal.

Management
Een koppeling tussen Personeel Plus en uw kassa, geeft u een actueel inzicht in uw loonkosten en productiviteit. Hiermee voorkomt u overbodige inzet van uren. De gegevens zijn ook beschikbaar in een handige app, waardoor u altijd en overal toegang heeft tot de belangrijkste informatie. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van een koppeling of over Personeel Plus in het algemeen? Neem dan contact op met uw HANOS-accountmanager of met de afdeling non-food van uw dichtsbijzijnde HANOS-groothandel. Kijk hier voor een groothandel bij u in de buurt.