Storing en service aanvraag

Storing melden
Heeft u problemen met één van de HANOS Plus-diensten of wilt u een storing melden?  U kunt gebruik maken van onderstaand formulier. Wij nemen uw aanvraag binnen één werkdag in behandeling.

HANOS Plus service
Heeft u een serviceovereenkomst van HANOS Plus, dan vragen wij u om in te loggen in Mijn HANOS Plus en uw storing daar te melden. Uw aanvraag komt dan direct bij de juiste persoon terecht waardoor deze sneller afgehandeld wordt. U kunt ook gebruik maken ons HANOS Plus service telefoonnummer. Het telefoonnummer voor HANOS Plus is: 026-3736778

Kosten
Aan het gebruik van deze helpdesk zijn geen kosten verbonden. Heeft u telefonische ondersteuning nodig of is het nodig dat een monteur bij u langskomt, dan kunnen wij hiervoor kosten berekenen (Zie kostenoverzicht voor ondersteuning).

Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen met uw HANOS-accountmanager of met de afdeling non-food van uw dichtsbijzijnde HANOS-groothandel. Kijk hier voor een groothandel bij u in de buurt.

Storingsmelding

U kunt optioneel een bestand toevoegen
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg png pdf doc docx ppt pptx xls xlsx zip.